Jdi na obsah Jdi na menu
 


Prosíme o konstruktivní připomínky, které se budou vztahovat k našemu domu.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Re: Příspěvek po delší době

(Petra Besserová, 3. 7. 2013 21:26)

Zdravím,
chování některých spolumajitelů v našem domě radši komentovat ani nebudu.

Nicméně, my jako rodina bychom chtěli lyžiny na severní straně baráku - ptala jsem se na to níže zmíněné členky výboru. Zřejmě to nebude jen tak. A to jde pouze o dva kusy železa. Nedovedu si představit ty "mega velké" komplikace při instalaci kamer a to dokonce tak, aby se to stihlo do 22.7. :-D, kdy má započít rekonstrukce výtahů.
Psala jsem zde dotaz ohledně výměny dveří do sklepa a nedostalo se mi žádného komentáře. Nyní, když bude probíhat rekonstrukce, můžeme si jen přát, abychom ve sklepě našli pouze "to", co u nás ve vchodě na nástěnce popisoval pan Choma, který to tam našel. Doufejme, že nás nikdo nevykrade, nevypáčí a bůhvíco ještě horšího.
Hezký den všem,
P.B.

Projíždění aut a parkování

(Francová, 25. 4. 2013 19:29)

Dobrý večer,
ráda bych se přidala k diskusi týkající se parkování a rychlého projíždění aut před domem, jelikož mě také znepokojuje. Stejně jako paní Vandasová občas místa před domem využijeme, pokud přijedeme z velikého nákupu, nebo například odjíždíme (nebo přijíždíme z) na chatu/ dovolenou auto je po střechu plné a parkoviště daleko. Zaráží mě ovšem neskutečná drzost a neurvalost, s jakou se někteří řidiči po chodníku pohybují. Rychle, bezohledně a ještě mají tu drzost tvářit se nakvašeně, když jim člověk dostatečně rychle neuskočí! Nejednou prosvištělo auto kolem našeho vchodu, když jsme vyráželi na procházku a téměř mi přejelo psa. Myslím, že je jen otázkou času, kdy se stane nějaké neštěstí, proto si myslím, že by bylo dobré skutečně s tímto něco udělat dříve, než k tomu dojde.

Sloupek mě napadl jako první, bohužel není možné to takto řešit, protože místo před domem je jistě koncipováno jako součást požární ochrany, případně slouží pro příjezd sanitek atp. Napadlo mě však jiné, trošku absurdní a komplikované, avšak přesto řešení. Šlo by požádat o to, aby na chodníku byly instalované zpomalovací pruhy? Na chodník by stále byl možný přístup, ale zabránilo by to zběsilým a bezohledným jízdám některých řidičů.
Jinak mě nic nenapadá, aktivita strážníků je pro řešení problémů evidentně nedostatečná.

Francová

PS. "Lepíci" jsou trefní! :-)

Re: Projíždění aut a parkování

(Karel Koliš, 26. 4. 2013 8:09)

Parkování na chodníku je fakt zbytečný nešvar, bohužel se jedná i o lidi, které znám (namátkou, z našeho vchodu vím nejméně o dvou).

Myslím si, že párkrát do týdne zavolat odtahovku by mohlo pomoct, pokud policie nepřijde sama...

Projíždění aut a parkování

(Vandasová, 24. 4. 2013 7:57)

Zdravím,

na lyžiny vlastní názor nemám, to se budete muset domluvit jinde, nám stačí lyžiny u jednoho vchodu, ale to je také tím, že je zatím nepotřebujeme a bydlíme v jiném vchodu :). Ale co se týče parkování na chodníku, toho samozřejmě zastáncem nejsem, nikdy jsme zde neparkovali. Ale přiznám se, že jednou za čas chodníku využijeme pro příjezd k našemu vchodu 61, protože když přivezeme hodně velký nákup nebo přijedeme z víkendu a máme plné auto, tak nosit věci domů z místa, kde se nám většinou povede zaparkovat, není možné. Často parkujeme bohužel až na Drahoňovského těsně před hlídaným parkovištěm nebo na parkovišti u žlutých věžáků. Navíc ještě k autům obyvatelů našeho a okolních domů, bývají odpoledne ulice a nejbližší okolí plné aut hráčů fotbalu z hřiště u školy. A co se mi taky nelíbí, že v ulici parkuje spousta aut s jinou než pražskou značkou. Škoda, že tu nejsou také modré zóny. Dodala bych ale, že když krátce stojíme před naším vchodem, tak při příjezdu bychom nikdy neohrozili žádného chodce. Snad není problém zastavit a počkat, až bude chodník prázdný. Sloupek podle mého nevidím jako reálný, protože tento bližší příjezd k domu využívají také různé pohotovnostní jednotky jako třeba plynaři.

Hezký den

Lyžiny a věci okolo našeho domu

(BESSEROVI, 23. 4. 2013 20:20)

Děkujeme pani Sochorové za příspěvek, škoda, že se nevyjadřuje více lídí z našeho domu.
Co se týče "lepíků", mohli jsme napsat např. obaly od pupenů jsou lepkavé nebo jsme toto "zvěrstvo" mohli popsat i jinak :-D , ale lepíky nám přišly výstižné.
Máte pravdu, že párkrát píchlé kolečko se dá opravit. Ono až tu třeba někoho u nás před domem porazí auto, tak ho v nemocnici také "opraví". Není ale lepší tomu předejít? O lyžiny bychom stáli a klidně se o ně budeme starat.
Auta na chodníku vadí zřejmě více lidem. Myslíme si, že bychom se měli domluvit jako celý dům a společně se obrátit na městkou část. Mohli by sem například dát sloupek tam, kde jsou kontejnery na tříděný odpad. Nevím jak toto funguje. Je to jen návrh.

Ještě jednou bychom se chtěli zeptat, zda by bylo možné vyměnit několikrát vypáčené vchodové dveře dolů ke sklepům ve vchodě 1164.

Chci se zeptat, jak dopadlo výběrové řízení ohledně výtahů, zda je vybraná nějaká firma, za kolik peněz to zhotoví, kdy se začne atd.

Děkujeme za vysbírané nedopalky od cigaret a doufám, že se kuřáci zamyslí.

Se srdečnými ppozdravy,
Besserovi

Re: Lyžiny a věci okolo našeho domu

(Sochorová, 23. 4. 2013 22:40)

Pani Bessrová slovo lepíky se mě moc líbí a nemělila bych ho za jiné.
Co se parkování a projíždění aut týká se řeší už více než rok.
Sám pan Datko to oběhával s nulovým výsledkem asi se opravdu čeká až se něco stane.
Před nedávnem se projíždějící auto otřelo o 9-ti leté dítě.Bohudík,že jen otřelo o rukáv udělat tato mladá slečna půl krok byla by pod kolem.A řidič auta se popere s policistou a chce ujet.
Tak kde to jsme.
Máte-li návrh jak to řešit napište to sem nebo na SVJ.

Lyžiny na severní straně vchodu

(Besserovi, 22. 4. 2013 20:16)

Dobrý večer,
chtěli bychom lyžiny pro kočárek na severní straně vchodu (1164) hned z několika důvodů.
Nemuseli bychom objíždět dům, pokud jedeme od školy.
Nevystavovali bychom se riziku, že píchneme kolečko, když jedeme kolem kontejneru na sklo
Zároveň bychom se vyhnuli riziku, že nás ohrozí auto na chodníku
A neměli bychom zalepená kolečka "lepíky", které padají na chodník ze stromů.
Děkujeme

Re: Lyžiny na severní straně vchodu

(Sochorová, 23. 4. 2013 15:48)

Dobrý den,
nedá mi to nereagovat na pár vět od p.Bessrové.
Lyžiny na severní straně na to by Vám nejlépe odpověděl pan Datko.
Ono udržovat lyžiny v zimním období je docela náročné já osobně jsem odpůrce solení,ale někdy se solit prostě muselo.Právě vchod 63,62,61.
Když jsem měla malé děti taky jsem objížděla a nijak mi to nevadilo no ani nemohlo.Měla jsem kočár na dvojčata který má šíři 90 cm a to bych se nevešla do dveří ze strany severní.A taky bych se nevytočila u zábradlí a u schodů,které vedou do sklepa.
Kolečko u kontajnerů na sklo jsem také párkrát píchla,ale to je pořád závada,která se dá opravit.
Ovšem nejhorší je jak píšete chodník ten se stal bohužel součástí komunikace souběžne s Vondroušovou ulicí a večer parkovištěm.To si myslím,že je to problém nás všech.Vím,že členové výboru dělali co mohli a měštáci jen chodí s lístečkama.To můžu v rámci vycházky za stěrače dávat i jí a děti mě určitě pomůžou malovat smajlíky.
Ale nejvíce se mě líbí výraz lepíky(myslím,že jinak už jim říkat nebudu)ty jsou strašný,ale je to příroda a té se poroučet nedá.

S pozdravem Sochorová

Shromáždění

(Josef Datko, 11. 4. 2013 21:15)

SHROMÁŽDĚNÍ VLASTNÍKŮ PROBĚHNE DNE 14.5. 2013

Program, všechny důležité věci, a správy obdržíte do konce měsíce

Komentáře

(Josef Datko, 19. 3. 2013 21:38)

Dobrý večer,
předem děkuji za přání. Co se týče kočárkáren, to stejné platí jako pro chodby a ostatní společné prostory. Jistě tam nepatří starý vyřazený nábytek a jiné vyřazené věci. V domě je dost lidí co si s tímto problémem ulehčuje svoji situaci. Naopak musím říct, že je tady většina, která si po sobě uklidí i sebemenší nepořádek. Když jsem u společných prostor, myslím tím i prostory před jednotlivýmy byty. U některých je to doslova skladiště. Často je problém projit z jednoho patra do druhého. Tady se naskýtá otázka požární ochrany - tyto věci tam vůbec nepatří
2) Kolísání teplé vody - problém je již naštěstí vyřešen, vadné bylo nakonec čerpadlo. Bylo vyměněné a vše již funguje tak jak by mělo. Přesnou závadu a specifikaci najdete v nejbližších dnech v aktualitách
3) Refinancování - kolem tyto otázky bude ještě asi dost dohadů. Myslím si že to bylo rozhodnutí výboru a lidí správne. Neberu vám váš názor. Také vás mohu ujistit že tady nikomu z výboru nešlo o nejaký zisk za provize. Nejdůležitější je zisk celého společenství. Kdybych to u někoho z výboru zjistil, ukončil bych svoji činnost s okamžitou platností a hned bych rezignoval. Co se týče fondu oprav - jsme rádi a neuvažujeme o snížení příspěvku do fondu opráv. Vím v některých rodinách je to dost velká zátěž, ale musí to vydržet. Náš dům ještě není dle našich předstáv. V nejbližší době nás asi potka oprava výtahů, pak by jsme chtěli nechat zatím aspoň vymalovat chodby, oprava elektroinstalace atd. Jsme rádi, že jsme se dali správnou cestou - kotelna a potěšilo nás, že v letošním roce mělo úsporu (přeplatek) takřka 95% obyvatel.
4) Shromáždění - již mohu tady napsat i datum, uskuteční se v útery 30.4.2013. Program ještě nebyl schválen, ale již v nejbližších dnech se tady objeví závěrka, která se tam bude jistě schvalovat. Ostatní body dostanete s předstihem a včas jak do schránek, tak i na tyto stránky.
5) Kamery - myslím si, že je to dobrá myšlenka, ale dost těžko realizovatelná. S instalaci by museli souhlasit pravděpodobně všichni uživatelé bytu.

Mohu Vás ujistit, že Vás (pí.Besserová) neberu jako záškodníka, i když si můžete myslet, že mé reakce jsou někdy dost ostré. Jsem rád za každý rozumný návr a podnět, co by pomohl našemu domu.

Re: Komentáře

(Petra Besserová, 21. 3. 2013 20:33)

Dobrý den,
děkuji za reakce.

Obracím se na Vás s problémem teplé užitkové vody.

Již dvakrát po sobě jsme kolem 20:00h měřili teplotu vody, když je kohoutek otočený úplně na stranu horké - voda má teplotu cca 40°. Nevím jestli jsme jediní, kdo má problém s teplou vodou a to hlavně ve večerních hodinách. Jak jsem již psala měřák se otáčí jako by tekla voda horká. Čím to je? A jsme jediní komu neteče horká voda?

Děkuji za vysvětlení.
S pozdravy,
Petra B.

Re: Komentáře

(Alice Francová, 22. 3. 2013 14:55)

Dobrý den,

děkuji za reakci na můj návrh stran bezpečnostních kamer. Jsem ráda, že na můj podnět konečně někdo zareagoval, leč odpověď mě bohužel zcela neuspokojila. To, že by s tím měli souhlasit všichni (pravděpodobně) vychází z našich stanov? A pokud je tomu tak, i v případě že by postačovala kvalifikovaná většina, nestálo by za zkoušku toto téma na nadcházející schůzi navrhnout a zkusit pro něj hlasovat? Já bych tedy rozhodně byla pro!

Co se týče kolísání teploty vody, zaznamenala jsem ho též, především ve večerních hodinách ani z našich kohoutků neteče vroucí voda. Snad tedy již došlo k nápravě, budu to též pečlivěji sledovat a případné závady hlásit.

Dále se přidávám k prosbě na kuřáky, je to skutečně nechutné mít z prostoru před vlastním domem popelník!

Děkuji Francová

Teplá voda

(Petra Besserová, 22. 3. 2013 11:21)

Jak jsem psala níže v reakci na příspěvek pana Datka, večer nám špatně teče horká voda.
Například teď teče voda opravdu horká - nedá se tam ani nechat ruka. Tak by to, podle mě, mělo být. A tak je to v pořádku. Ne vždy to tak ale je.

Děkuji za reakce a vysvětlení.
Petra B.

Několik odpovědí na dotazy

(Josef Datko, 18. 3. 2013 23:57)

Děkuji za podněty a odpocvědi jsou nasledující:
1) Kontaktovali jsme správce a spamy budou v nejbližších dnech ze stránek odstraněny
2) O vyklizení sklepních prostor již výbor několikrát jednal a dospěl k tomuto závěru. Vzhledem k tomu, že věci nelze jen tak vyhodit, rozhodli jsme se na shromáždění požádat všechny majitele bytů aby si uklidily své věci. Pokud tak neučiní po výzvě, budou odveženy. Výbor objedná kontejner, který se zaplatí z fondu oprav, a vše se vyklidí. Touto cestou bych také rád požádal, aby nám při vyklízení pomohlo co nejvíce lidí. Termín bude včas oznámen. Chci jen upozornit, že tento kontejner není určen pro vyklizení nepotřebných věci v bytě
3) Teplá voda - nevím kdy netekla teplá voda, nebylo nám nic hlášeno. Vím jen o této sobotě a neděli. Ihned po zjištění jsme kontaktovali firmu a již dnes byla voda v pořádku. Byla to chyba technika, který nepřepl nádoby na automatiku. I tak však v sobotu a neděli tekla teplá voda (vlažná), nebyla studená. O jiných případech nevím, je to potřeba ihned hlásit. Co se týče měřáku, jsme na tom všichni stejně.
4) Refinancování úvěru - K refinancování úvěru je zapotřebí nadpoloviční většina všech členů našeho společenství - t.j. více jak 44329 podílů. 75 % hlasů je zapotřebí k bodům, které jsou přesně specifikovany ve stanovách v bodě čl. VII - bod 13. Refinancování tam není uvedeno. Je to konsultované s právníkem. Věděli jsme, že to takto mohlo dopadnout a tak při podpisu refinancování jsme měli k dispozici 61% hlasů (mohli jsme podepsat), město se automaticky přiklání k většině (v současné době máme to i podepsané - 11%). Pak byli ještě podepsaní další členové našeho SVJ a v současné době máme na podpisových arších téměř 78% podpisů. Již dříve jste avizovala, že se u vás nemáme stavovat a tak k vám nikdo ani nešel.

Další věci, které se v nejbližších dnech objeví na stránkách:
1) Shromáždění se uskuteční na konci měsíce dubna, termín bude upřesněn po objednaní sálu
2) K 1.4. byla podepsaná nová smlouva s firmou Optimis - nejdůležitější věc, která z ní vyplýva je cena. Z 210 Kč/byt je ponížená na 189Kč/byt. Ostatní body jsou téměř totožné jako předtím
3) Tento týden nám bude předaná závěrkapro rok 2012. Bude vystavená na stránkách, 1 pare bude k nahlednutí v kanceláři a další výtisk bude u kontrolni komise - p. Klikara
Díky a s pozdravem Josef Datko

Re: Několik odpovědí na dotazy

(Petra Besserová, 19. 3. 2013 8:55)

Dobrý den pane Datko,

děkuji za odpovědi.

1) Za spamy děkuji

2) Vyklizení sklepních prostor se nám tedy rýsuje a co prostory kočárkáren? Např. u nás ve vchodě č.1164 je určitě též spousta nepotřebných věcí. Oslovme spolumajitele ať máme v domě pořádek.

3) Jak jsem již psala i včera večer u nás netekla tak teplá voda, jak by dle normy téct měla. Pokud se toto bude opakovat, budu Vám to, pane Datko, hlásit. Doufám, že společně problém vyřešíme.

4) Co se opět refinancování týče:
a) Jak jistě víte, nepíšeme sem do diskuze jako registrovaní uživatelé, tudíž sem může kdokoliv, kdykoliv napsat pod jménem kohokoliv. Z tohoto důvodu a v rámci dobrého vychování, slušných mravů a dobrých vztahů bych předpokládala, že se u nás ohledně této otázky někdo přece jen zastaví. MARNĚ.
b) Nechci působit jako nějaký záškodník či co. Uvažuji vlastní hlavou a to je snad správné. Návrh, který jsme sem s manželem předkládali jsme vymysleli bez jakékoliv vidiny osobního zisku, bez konzultace s jakoukoliv finanční institucí, v našem osobním volném čase. Byl to jen návrh podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí, o němž jsme si mysleli, že bude dobrý i pro ostatní, kteří chtějí ušetřit nyní nějaké peníze. Věřím, že i celý výbor svj a kontrolní komise, chce pro spolumajitele též jen a jen to dobré. I když nedovedu pochopit, proč lidé v našem domě nechtěli hned nyní ušetřit měsíčně cca 300kč/byt, tj. cca 3600kč/rok a vlastně prakticky neušetří radši nic, musím jejich rozhodnutí tolerovat. Ptala jsem se znovu na tuto otázku především na základě informací, které jste mi, pane Datko, dal Vy sám. Mám na mysli oněch 75%.

Jak píšete někdy na konci dubna se předpokládá shromáždění. Chci poprosit o materiály k věcem, které se tam budou schvalovat, abych věděla pro co hlasuji/nehlasuji.

Ještě Vám chci pane Datko popřát vše nejlepší a hodně zdraví k Vašemu dnešnímu svátku.

S pozdravy,
Petra B.

SPAM na našich stránkách

(Petra Besserová, 18. 3. 2013 21:01)

Chci požádat správce našich společných placených internetových stránek o vymazání spamu - viz níže...

Přispěje to k zpřehlednění už tak dost nepřehledných stánek.

Děkuji.
S pozdravy,
Petra B.

Několik otázek

(Petra Besserová, 17. 3. 2013 20:02)

Dobrý den,

mám několik podnětů k zamyšlení a k diskuzi:
1) Chceme požádat o vyměnění dveří do sklepů ve vchodě č.1164. Tyto jsou několik let vypáčené. Chceme též požádat o odklizení bordelu dole před sklepy u výtahu. Ten je tam též již několik let.

2) Navrhuji požádat spolumajitele bytů aby si v nějaký smluvený termín na dočasnou dobu vzali k sobě věci z kočárkáren, na kterých jim záleží. Věci, které by zde zůstaly navrhuji nějak zlikvidovat.

3) Chci požádat kuřáky, aby zbytky cigaret neházely z balkónů ani z oken.

Dále se obracím na někoho, kdo bude schopen dát mi odpovědi na pár otázek:

1) Již po několikáté se nám stalo, že nám večer, i po otočení kohoutku úplně na stranu, kde má téct horká voda, tekla voda vlažná. Toto mi vadí, neboť máme malou dceru a navíc takto vlažnou vodu platíme jako vařící. Měřák se totiž otáčí jakoby tekla jen voda vařící. Čím to je? Proč to takto je? Máme takovýto problém jen my? A jak dlouho nám takto vlažná voda poteče?

2) Jak je možné, že došlo k refinancování úvěru, když, jak psal pan Datko níže, je k tomu zapotřebí 75% kladných hlasů všech spolumajitelů? Jak je vidět ze zápisů schůze, podpisů bylo 61%.
Děkuji za vysvětlení.

S přáním hezkého dne,
Petra Besserová

Re: Několik otázek

(Hana Vandasová, 18. 3. 2013 9:54)

Není to jen u vás, včera večer i nám tekla opravdu jen vlažná voda, i když jsme pustili naplno horkou ...

Co se týče bezpečnostní kamer, je to zajímavý návrh, já bych nebyla proti ...

Re: Re: Několik otázek

(Sochorová, 18. 3. 2013 12:02)

3) Chci požádat kuřáky, aby zbytky cigaret neházely z balkónů ani z oken.

Já sama jsem kuřák a nikdy mě nenapadlo házet zbytky cigaret z balkonu.
Na balkoně mám koberec a jiné věci,které mohou chytnout dost často jsem vyhazovala vykouřené cigarety.(vajgly ,které jsem vyhazovala NEKOUŘÍM)
Dále nejsou to jen cigára,ale i petardy(o svátcích),které se odrazí od zábradlí a bouchnou nám přímo na balkoně.Proti petardám nemám nic,ale házet je z okna/balkonu je lidská lenost o tom vyjít ven a tam si střílet.

Teplá voda:
Nejste sama paní Bessrová kdo má malé děti a voda vlažná.Stačilo jen na dveře/výtah napsat od SVJ teplá voda nepoteče závada bude odstraněna v pracovní dny.Člověk už se na polní podmínky zařídí.S měřákem máte pravdu.
Jen mě zaráží,že se píše a diskutuje až když je po problému.
Jak už někdo tady psal lidé se skutečně bojí sem psát a budou o tom mluvit venku nebo na chodbách.

Re: Re: Re: Několik otázek

(Petra Besserová, 18. 3. 2013 20:57)

Dobrý den paní Sochorová,

děkuji za Váš příspěvek. I my máme v rodině kuřáka. Nikdy by nás ale ani nenapadlo vyhodit nedopalek z balkónu či z okna. Již několikrát se mi ale stalo, že mi nedopalek málem přistál na hlavě když jsem šla podél našeho domu. Otázka je, co se s tím dá dělat?

Co se týče studené/horké vody, nevím, že by šlo o nějakou závadu, jak píšete. Nám neteče pořádně horká voda ani dnes. Po problému tedy ještě neni. Máte pravdu, že z lidí, kteří by o tom měli něco vědět, se informace dostávají těžko. To ale přeci neznamená, že se nás to netýká - naopak VŠE, CO SE TU DĚJE/NEDĚJE SE PŘECI TÝKÁ VŠECH. Byty jsme si koupili za vlastní peníze a myslím, že každý z nás chce bydlet pohodlně a spokojeně se svým okolím. O problémech je třeba se bavit veřejně a v klidu. Podle mě jen to přispěje k dobré náladě a k dobrým sousedským vztahům.

Pojďme se společně zasloužit o lepší kulturu bydlení.

S přáním krásného dne,
Petra B.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

následující »