Jdi na obsah Jdi na menu
 


Prosíme o konstruktivní připomínky, které se budou vztahovat k našemu domu.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Refinancování nemalého úvěru

(Josef Datko, 3. 12. 2012 8:18)

Dobrý den,
Paní Besserová má pravdu v tom, že peníze které ušetříme refinancováním nebudeme mít na účtě hned, ale získáme je díky zkrácení doby splácení úvěru. Samozřejmě výsledek hned nevidímé. V dopise, který jste obdrželi do schránek jsem psal, že nás vlastníků se to nedotkne. Ano, napsal jsem to a bylo tím myšleno to, že přízpěvek do fondu oprav zůstane stejný a zatížení rodin se tak nezvýší. Bylo tím myšleno také to, že téměř při stejné měsíční splátce SVJ může zkrátit dobu splácení úvěru a tím ušetřit dané peníze. Jsme si vědomy toho, že se to nepromítné hned.
Ty dvě varianty, které paní Besserova navrhuje jsou jasné. Ano můžeme snížit příspěvek do fondu oprav, ale co bude dále. Čeká nás v nejbližší době nutná oprava výtahu, opravy elektroinstalace aj. Z čeho to zafinancujeme.
Proto by byla přijatelněnjší druhá varianta. Navýšení stávajícího úvěru a opravy výtahu financovat z těchto peněz. Také jsme o tom uvažovali a dospěly jsme k závěru, že v současné době se pokúsime refinancovat stávající úvěr a na valné hromadě se pokúsime prosadit úvěr na financování obnovy výtahu. Z finančního hlediska je pro nás výhodnější si vzít nový úvěr, jako navyšovat stávající (to je však na delší vysvětlování, pokud bude zájem jsem připraven to osobně vysvětlit).
Pak nechápu závěr přízpěvku, kde se paní ptá, co uděláme s ušetřenými penězy, když dobře ví, že peníze získáme zkrácením doby splácení a nebuádeme je mít na svém účtě.
Je vidět, že aktivita výboru se nevyplácí. Mohli jsme bez povšimnuti oka pokračovat ve splácení stávajícího úvěru a byl by klid. Jestli paní Besserová nepodpoří návrh výboru, svět se nezboří. Jasně jsem psal, že s návrhem musí souhlasit minimálně 75% vlastníků bytových jednotek. Pokud toho nedosáhneme, budeme pokračovat v placení stávajícího úvěru za stejných podmínek jako doposud. Výbor bude mýt však klidnější spánek, nikdo mu nebude moci vyčíst, že se o tuto možnost nepokusil.
S pozdravem Josef Datko

Refinancování nemalého úvěru

(Petra Besserová, 2. 12. 2012 22:41)

Náš pohled na refinancování úvěru ze stavebního spoření.

Je rozumné se zamýšlet nad refinancováním úvěru, neboť úrokové sazby již dva roky neustále
klesají. Pokud nám Komerční banka nabízí takovou sazbu, abychom výhodně refinancovali
stávající úvěr, je dobré se zamyslet, jak se to dotkne každého z majitelů. V dopise od Josefa Datka,
předsedy SVJ, víme že, cituji: „Nás vlastníků bytů se to vůbec nedotkne,“ a dále „Bylo by škoda
propásnout tuto jedinečnou šanci.“
Když se nás to nedotkne, nevidíme v tom jedinečnou šanci.
Z dopisu vyplývá, že úvěr bude splacen za 11 let a že z toho vyplývá, že ušetříme 7,1 milionů
korun.
Aby se to lépe chápalo, tak se dá říct, že ušetříme 7 let splácení, protože po 11 letech žádné miliony
na účtu mít nebudeme a teprve pokud budeme dál platit, teď už sami sobě, tak ty miliony budeme
mít za těch dalších 7 let (11+7). V roce 2030.

Pojďme se zamyslet, jak by se to dalo udělat lépe, aby se to okamžitě pozitivně dotklo nás všech.

Jednou variantou by bylo, nezkracovat dobu úvěru z 18 na 11 let, tím pádem při výhodném
úroku (2,9% p.a.) snížit měsíční platby bance a jako majitelé přispívat do fondu oprav méně než
stávajícími 35 korunami za metr čtvereční. Pokud by se příspěvek do fondu snížil na např. 30Kč za
metr, ušetřila by domácnost v bytě 3+1 cca 350 Kč měsíčně (4200 Kč ročně).

Druhou variantou by bylo, nyní navýšit úvěr o těch 7,1 milionů (které by se údajně daly uspořit za
18 let), ponechat dobu splatnosti úvěru (to je těch 18 let do roku 2030) a při výhodném úroku (2,9%
p.a.) budeme platit stejně do fondu oprav 35 Kč za metr. Za těch navýšených 7,1 milionů si např.
necháme opravit 6 výtahů.

Takto by se to dotklo nás všech okamžitě.
Samozřejmě refinancování v důsledku výhodné je, rádi ho podpoříme, ale ta pozitiva chceme vidět
hned.
Pokud výbor říká A – ušetříme peníze, ať řekne i B – co s nimi uděláme. Rozdělíme si je mezi
majitele snížením odvodů do fondu oprav? Opravíme za ně výtahy? Necháme je ležet na společném
účtu?

Pokud to s refinancováním úvěru bude tak, jak to je na papíře od pana Datka a pro nás se nic
nemění, za rodinu Besserových říkám, že nás s podpisovými archy nikdo navštěvovat nemusí.

ZKUŠENOST a informace

(Petra Besserová, 3. 11. 2012 11:56)

Zdravím všechny spolumajitele bytů.
Chci se podělit o zkušenost.
Zhruba od 8.10. jsme intenzivněji řešili problém s teplem a radiátory v našem bytě. Poté, co jsme se dověděli, že topná sezóna v domech bez vlastní kotelny už začala a radiátory zde po otočení na maximum mají celé horké jsme se začali ptát, proč tomu není tak i u nás. Členem Výboru SVJ nám bylo řečeno, že je to způsobeno zavzdušněním a že je potřeba odvzdušnit. Což musí udělat majitel bytu v 7. patře a s tím se máme domluvit my. Ten topení odvzdušnil asi 2x a my měli topení stále studené. Pořád nám bylo tvrzeno, že je to kvůli zavzdušnění popř. že máme špatné radiátory. 18.10.= středa, kdy je úřední den Výboru SVJ, jsme byli odevzdat formulář s přeplatkem a tu jsme se dověděli, kromě toho, že máme odepsat arch se souhlasem pro dva nové členy kontrolní komise (což je naše vina, že jsme nevěděli, neboť se toto prý odhlasovalo na společné schůzi vlastníků), že nejsme jediní, kdo má s topením problémy. Výbor ihned na druhý den sjednal pana technika od kotelny. Ten dorazil 19.10. dopoledne, naštěstí jsem zrovna byla doma, nikdo mi totiž neřekl, v kolik hodin, alespoň přibližně, pán dorazí a nikdo mi ani neřekl jeho jméno. Pan technik byl velmi ochotný a vysvětlil mi, že v rámci úspor byl náš společný kotel nastaven na 21 stupňů a že nyní teplotu zvýšil na 23 stupňů – což se projevilo okamžitě – topení začalo ihned ráno zhruba mezi 8-9h topit. To znamená, že pokud se byt vyhřeje na 23 stupňů, topení žhavé nebude. Že nyní kolísají venku teploty a až budou teploty více stálé i topení bude topit jinak. Na dotaz, zda odvzdušňoval, řekl, že ne a když jsem se ho zeptala, zda není problém v našich radiátorech též řekl, že ne. Je mi líto, že mi takto nebyl schopen odpovědět a problém v klidu vysvětlit někdo z Výboru SVJ. Nevím na kolik stupňů je kotel nastaven nyní a zajímalo by mě, zda a od kolika do kolika je nějaký noční topný režim. Na druhou stranu musím říct, že mi bylo řečeno, že mohu každou středu od 18-19h přijít za členy SVJ a na cokoliv se zeptat, což zde chci uvést i pro jiné spolumajitele, které trápí něco ohledně bydlení v našem domě – neváhejte a ptejte se ať již prostřednictvím webu či osobně každou středu.

Dále bych chtěla poděkovat za bleskurychlé vyrovnání přeplatku.

S přáním hezkého dne všem,
Petra Besserová

V kanceláři se nic nedovím

(Datko Josef, 23. 2. 2012 17:59)

Máte pravdu, byla jste v kanceláři včera v době od 18.00 do 18.30 hod. Vznesla jste tam připomínku ohledně psů a na tuto Vaši připomínku jasně reagovali pí.Vaňková a pí.Zdvihalová, které Vám jasně vysvětlili, že výbor k postihu lidí venčicích psy nemá žádne nástroje a doporučili Vám, aby jste to
řekla na příštím valném shromáždění. Táto otázka je založena na ohleduplnosti a cti každého člověka. Výbor Vám nikdy neřekl, že se obourá omýtka a tak se to opraví. I když by to bylo na místě. Ano můžeme to pak zaplatit ze svého. Není však možné aby Vám přišlo něco platit. Tyto opravy se hradí z fondu oprav.
Co se týče okapů - jasně bylo řečeno, že se to bude řešit. Jakým způsobem, zatím není ještě jasné.
Ano pí.Mátlová se Vam opravdu věnovala. Řešila jste s ní soukromé záležitosti - daně.
Domovní řád - přečtete si jej pořádně a zjistite, jak máte postupovat, když jej někdo nedodržuje. Jediné řešení je - zavolat polícii České republiky. Výbor v tomto směru nemůže udělat nic.

NA ZÁVĚR BYCH CHTĚL ŘÍCT, ŽE PANÍ SOCHOROVÁ PŘEDVEDLA V TOMTO SVÉM PŘÍZPĚVKU SNUŽKU LŽÍ. Z HODINY PRO VEŘEJNOST MOJI OSOBOU NEBYLA VYHOZENÁ, JAK TO POPISUJE VE SVÉM PŘÍZPĚVKU. TO BYCH SI NIKDY NEDOVOLIL A PRAVDU TOHOTO TVRZENÍ MOHOU DOLOŽIT VŠECHNY ÚČASTNĚNÉ OSOBY - 4 ČLENKY VÝBORU + ČLEN KONTROLNÍ KOMISE. NEVÍM CO TÍM PANÍ SOCHOROVÁ SLEDUJE, ALE JA ŽÁDAM PO NÍ VEŘEJNOU OMLUVU NA TĚCHTO STRÁNKÁCH.

V hodině pro veřejnost se pokaždé věnujeme příchozím stejně a snažíme jím vysvětlit (pokud to víme) a zodpovědět dotazy dle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Pavlačové drby si mohou řešit lidi mimo tuto kancelář.

Re: V kanceláři se nic nedovím

(Sochorová Lada, 23. 2. 2012 19:39)

Psi-ano reagovali pí.Vaňková a pí.Zdvihalová, že se to opepří.Nic jiného se nedá dělat.Ale proč se nedá nic dělat.
Já když poškodím věc na domě a budu viděná tak na se na mě zavolá policie a poškození budu muset zaplatit.A majitelé psů nechají psi čůrat kde se dá.

Výbor neřekl o omítce ani slovo to jsem řekla já,ale pokud je omítka počůraná bude opadávat sama a platit se to bude z fondu oprav.
Fond oprav nejsou nějaké virtuální peníze,ale tvoříme ho my sami z našich prostředků,takže platí-li se něco z tohoto fondu jedná se o peníze nás všech.

Domovní řád-můžu se Vás zeptat jest-li byste volal policii a dělal si zbytečně zle mezi sousedy???Myslím,že se to obejde bez policie,ale mělo by se to zdůraznit na valné hromadě.

Nejsem žádná lhářka,ale prostě jsem cítila,že jsem tam už navíc.Nic tím nesleduji,nic proti Vám nemám.

Rozmluva s pí.Mátlovou se týkala nejen mé daňové povinnosti,ale taktéž příjmů od SVJ,které jí víceméně tvoří.

Re: Re: V kanceláři se nic nedovím

(Josef Datko, 23. 2. 2012 21:59)

Citila jste to, ale napsala jste v příspěvku úplně neco jiného.
Taky asi žijete ve virtuálním světě - pokud někoho nechytíte za ruku a nebude u toho policíe tak se nápravy nedočkáte.
Domovní řád - ano můžete to přednést na shromáždění, budeme velice rádi.
Také bych doporučil nebrat si za své připomínky někoho jiného - myslím tím okapy - s touto připomínkou přišla pí. Zdvihalová, vy jste se pak jenom připojila do debaty.

Veřejná omluva

(Sochorová Lada, 23. 2. 2012 19:45)

Veřejně se omlouvám na těchto stránkách
Panu Datkovi a výboru SVJ.

Chodníka stromy

(Sochorová Lada, 23. 2. 2012 15:08)

Chtěla jsem se zeptat na chodníky.Budou nadále jezdit auta po chodníkách???A parkovat před balkony???
Dělá se s tím něco???A pokud ano jak se pokračuje.
ocituji jednu pani se kterou plně souhlasím.
KUPTE MĚ TÁMHLE NAPROTI BYT A UDĚLEJTE SI TADY Z TOHO 4-PROUDOVKU A Z PŘÍZEMNÍCH BYTŮ GARÁŽE.
kdo se má na ty plechový krámy dívat.rozdávat smajlíky po stěračích můžu i já v době zametání sněhu.Pomůžou pouze botičky a odtahovky.
Já si nákup taky přivezu před barák,ale stojím tady jen na dobu určitou.Nebo myslíte že tu denně parkuju.

Stromy-plošina nestojí pětikorunu a pánové co tu předvádějí je směšná.
Vyjedou 2 metry nad zem a ořezávají jen slabé proutky.
Když jsem jim řekla ať to prořežou víc že máme v přízemí tmu odpověděli se slovy.
paninko vy jste se posrala co budeme dělat příští rok.
Domnívám se,že se dají stromy udržovat tak aby v přízemí bylo dostatek světla.proč mají stromy 2-3 kmeny.
Děkuji za odpovědi

Re: Chodník a stromy

(Datko Josef, 23. 2. 2012 17:35)

Chodíte pravidelně na hodiny pro veřejnost a jistě jste postřehla co ve věci parkování a ježdění po chodníku děla výbor. Členky výboru pí. Vaňková a pí. Zdvihalová pravidelně bombardují městský úřad, ale to je vše co mohou dělat. Chodníky a prostranství kolem domu je ve zprávě města. Tady se však nabízí také otázka:
CO JSTE PRO TO UDĚLALA VY SAMA, KROM KRITIKY VÝBORU
To stejné platí i pro stromy a porosty. Výbor si myslím, že v tomto směru děla dost.

Re: Re: Chodník a stromy

(Sochorová Lada, 23. 2. 2012 19:11)

Možná bychom se měli zamyslet nad počátečním stavem věcí jako takových.V roce 1986 v době našeho zabydlování domu byly před domem jen malé proutky.Kdo nesmyslně rozhodl osadit v takové blízkosti domů stromy,které za 25 let domy přerostou,se už asi nedovíme.
Nicméně městká zeleň má svého vlastníka a ten by měl být vyzván k tomu,aby zjednal nápravu,stromy odstranil a nahradil je dřevinami nižšího vzrůstu.
Stíněním světlu dochází k poškozování práv vlasníků bytů.
Je třeba se zamyslet nad tím proč má 6 vchodů zvolen výbor.Asi také proto,že není možné,aby byl úřad zavalován stejnými požadavky jednotlivých domácností je to tedy pro koordinaci postupu.

V kanceláři SVJ se nic nedovím.

(Sochorová Lada, 23. 2. 2012 14:45)

Dobrý den,
včera jsem byla v kanceláři SVJ v době pro veřejnost v 18:00hod..První středu v měsíci bych tam nešla co bych tam dělala,když to není akutní.
Vím,že členové SVJ dělají tuto práci po své práci(zaměstnání),ale nevím zda jsou unavený-podrážděný-naštvaný,že semusí koukat na kxicty které v době pro veřejnost přijdou.
V kanceláři jsem se odpovědi nedočkala tak se třeba dočkám tady.
Pan přeceda se usmíval pod fousy a z jeho výrazu obličeje jsem nic nevyčetla.Tak nevím jest-li mě posílal slušnou cestou do pryč a nebo si to napsal na kus papíru.
1) Moje připomínka byla na pejskaře.Psi mám ráda nevadí mě,ale co mi vadí je očůrávání pod balkony na záhonech.Všichni víme, že pani Hájková z 1166 ve svém volném čase o zahrádku pečuje ona sama tomu říká relaxační cvičení.TO SE MÁ JAKO HRABAT V HOVNECH???Teď v zimním období to není takový smrad,ale až vysvitne slunce bude smradu jako v hradu a nebudu si moc otevřít balkon a vyvětrat.Všichni kdo máte psa víte jak psí chcanky smrdí.
NEHÁZÍM VŠECHNY PEJSKAŘE DO JEDNOHO PYTLE.
Ale také při odmetení sněhu jsem viděla jak se pustí pes a ten očůrává omítku a ,aby mu nebyla zima udělá svojí potřebu na schodech.To bylo při tech velkých mrazech.Loužička tam namzla.Jde o to až výbor SVJ řekne musí se omlátit a udělat nová omíztka,protože je po psech poškozená.Já jen,aby mě nepřišel výpis za navýšení jako za úklid.Já psa nemám a za nepořádný pejskaře platit prostě NEBUDU.
Ze strany od schránek se jde pes vykakat na trávu a majitel(a) se pro to hovno neohne,aby ho sebrala raději vezme klacík a hovno odkutálí kde se moc nechodí.
2) Vchody 63-64-65-66 proč nemají ze strany balkonů okapy?Při teplotách nad nulou veškerá voda tekla pred kovové rohožky,večer to mamrzlo a bylo klouzaliště.Hlavně 63 byla fakt nazabití.
3) Jsem tam byla za paní Mátlovou,která se mi věnovala a vše vyřídila.
Děkuji

Dále jsem se nic nedozvěděla neboť panem předsedou jsem byla vyhozena se slovy.Pokud nic jinýho nemáš tak vypadni a pokynem ruky ukazoval na dveře.Nejsem žádnej usmrkanej hajzl se kterým se bude takhle jednat.Já s výborem taky nejednám se slovy jděte do.....Připadala jsem si jak školačka v ředitelně na koberečku.
Pokuď jsem tam byla navíc stačilo říc máme nebo musíme to a to probrat.

Lidé nejsou informováni co-kdy-kde-jak myslím na internetu.
Kdo má tuto práci dělat???A proč jí nedělá???
pár příkladů:
zápisy ze schůzí výboru SVJ..........1.6.2011
Zápisy z hodin pro veřejnost.........23.3.2011
Je ÚNOR 2012
nejnovější je akorát: Aktuality..........2.1.2012 Roční závěrka pro rok 2010

A poslední domovní řád:Pokud vím byl schvalován na shromáždění tak proč se nedodržuje.Nebo aspoň u nás ve vchodě.Vrtání, bouchánív neděli v sobotu kolem 20:00 a ve všední den po 22:00.neříkám že vždy,ale hodně často.

Děkuji Sochorová

Smlouvy na úklid

(Josef Datko, 19. 1. 2012 8:29)

Všechny originály smluv jsou uloženy u mne. Po předešlé telefonické domluvě je můžete vidět, resp. prostudovat v kanceláři SVJ ve středu v úředních hodinách (mimo první středu každého měsíce, kdy se koná výbor). Proč neplatíme úklid, pojištění a správu kotelny z fondu oprav je hned jasné z názvu. Všichni přispíváme do FONDU OPRAV a tyto služby nemají nic společného s opravami. Jsou to služby spojené s užívaním bytu.
Co se týče vývěsek na dveřích, pokud je tam vystaví výbor, je to tam vždy napsané

Re: Smlouvy na úklid

(Karel Koliš, 19. 1. 2012 21:13)

Pojem "fond oprav" je dle mých informací používán pro mnoho účelů. Tudíž poplatky za pojištění, správu apod. MŮŽOU, ale NEMUSÍ být jeho součástí. Přikládám odkaz s nejzajímavějšími informacemi: http://www.portalsvj.cz/diskuse/pouzivani-pojmu-fond-oprav

Jen drobná prosba na pana Datka - pro odpověď zde v diskusi používejte prosím odkaz "odpovědět" nacházející se pod každým příspěvkem. Systém pak odpověď pozná a zařadí ji POD otázku, nikoliv nad. Diskutující i čtenáři se tak budou lépe v diskusi orientovat. Děkuji

Re: Smlouvy na úklid odpověď J. Datko 19.1.2012

(havelka 1165, 22. 1. 2012 16:33)

Pane předsedo, odpověď ke smlouvám je pro mne dostačující a za ní Vám děkuji. Ve zbytku odpovědi si připadám, že se mnou hrajete na kočku a myš. Když si pozorně přečteve můj první dotaz tak nemůžete dojít k závěru, že zpochybňuji smysl daných plateb. Já jsem se pouze dotazoval, na základě kterého článku našich stanov jste jako výbor došly k tomuto rozhodnutí.( a to ve veci navýšení záloh za úklid, určily jste platbu za správu kotelny a po prostudování pojistné smlouvy na společné prostory našeho společenství jsem tuto položku do kategorie "dotaz" přiřadil) Pane předsedo, znovu jsem si prostudoval naše stanovy, ale Vámi používaný pojem " FOND OPRAV" jsem v nich nenašel. Naopak jsem se dočetl, že Čl.III hovoří o "Správě domu a dalších činnostích" a v jeho bodu 2 se nachází otázka pojištění domu.
Jetli stále zastáváte názor, že tato rozhodnutí Výboru jsou oprávněná, tak proč výbor doposud nerozhodl o tom jak se jednotliví členové společenství budou podílet na rozúčtování provozu kotelkny (snad taky ve společném vlastnictv?).

Re: Re: Smlouvy na úklid odpověď J. Datko 19.1.2012

(Josef Datko, 22. 1. 2012 18:44)

Nemám v úmyslu jse s Vámi hrát na kočku a myš. Jistě si vzpomenete, když jste byl v kanceláři a bavili jsme se o rozůčtování tepla a teplé vody. Vzhledem k tomu, že názory na rozůčtování se rozscházeli, dohodli jsme se spolu, že v ůnoru budeme iniciovat setkání se zástupci správní firmy Optimis, která nám zajišťuje všechna rozúčtování, firmy BWuste a nás a dohodneme přesně způsob rozůčtování tepla a teplé vody.
Je velký rozdíl rozhodnou o platbách při pevných cenách služeb a tady. Ano mohli ceny zůstat stejné a zbytek by se provedl v ročním vyúčtování, ale proč to dělat zložitější cestou. Pojištění, uklid společných prostor má pevnou roční sazbu a tak se nastavil system placení na tyto částky.

Konstatování

(Havelka 1165, 22. 1. 2012 16:41)

Pane Koliš, Vaše připomínka o používání odkazu "ODPOVĚĎ" je na místě, ale bohužel systém si to stejně zařadí kam chce. Tak v tom asi tentokrát jede pan předseda navině. U mně se ještě nepodařilo, že by se odpověď zařadila kam jse ji napsal s použitím daného odkazu.

Reakce a přízpěvek p. Havelku

(Josef Datko, 8. 1. 2012 20:29)

Ano je pravda úprava záloh za úklid a za správu kotelny správcovská firma Optimis provedla na základě naši žádosti.
1) Sazba za úklid našeho domu se zvýšila. Do konce listopadu úklid prováděla na základě smlouvy pí. Sochorová za měsíční paušál 10840,-Kč. Na základě stálých stížností na úklid byla spolupráce ukončená dohodou k onomu datumu. Od měsíce prosinec 2012 úklid našeho domu zabezpečuje nová firma Purger za měsíční paušál 12 000,-Kč. Proto se na vyúčtování každého z Vás objevila trochu vyšší částka za úklid.
2) Se vznikem naši kotelny se objevila i nová služba, kterou naše společenství muselo zajistit a to správu a údržbu kotelny. Byla sepsaná smlouva na správu kotelny za cenu 5000,-Kč měsíčně (tato služba byla již vzpomínaná na posledních dvou shromážděních). Částka byla rozpočítaná na jednotlivé byty rovným dílem a tak se objevila v tomto vyúčtování.

Myslím si, že výbor v obou případech postupoval správně a v souladě s našimi stanovami.

Reakce na úklid

(Sochorová Lada, 13. 1. 2012 17:23)

Ráda bych upřesnila vyjádření výboru k otázce úklidu domu.Činnost jsem ukončila k poslednímu dni měsíce října NIKOLIV LISTOPADU.
V listopadu pravděpodobně neuklízel nikdo.Stížnosti na úklid byly v době,kdy probíhala rekonstrukce,zvláště vposlední fázi překotně a nesystémově.
Sjednaný stavební dozor,kdy měl být zde na místě celé dny se nekonal.
Dělníci vzápětí po provedení úklidu opět udělali nepořádek a bylo nemožné je předsvěčit,aby po své práci řádně uvedli svá pracoviště do původního čistého stavu.
Zároven probíhal generální úklid,který nebylo již možno odkládat.Probíhal po celé dny po jednotlivých vchodech,čímž nebylo v mých silách zároven ještě provádět standartní úklid všech ostatních vchodů.
Náš vchod 1166 je čistý,lidé jsou čistotní,nikde se ve společných prostorách nenalézají odložené věci.V ostatních vchodech domu tak není.Některá místa nešla ani uklidit,nejsem stěhovák,abych hory nepořádku přemístovala z místa na místo.A ani to nebylo mou povinností.
Kdo kdy prošel například sklepy skrz celý dům,ví o čem mluvím.
Mohu poskytnou i fotografie,na web umístit BOHUDÍK nejdou.
Nepořádky po chodbách jsou v rozporu s požárními předpisy a kdyby k něčemu došlo,tak nevím jak by zareagovala pojištovna.
V mnoha bytech probíhaly rekonstrukce,dělníci zaprášili půl baráku včetně výtahu a myslíte si že po sobě vytřou???Vysmějou se vám do ksichtu nejen dělníci,ale i majitelé rekonstruovaných bytů.
A ačkoliv to není běžný úklid,uklízela jsem i to.
V domovním řádu je,že je povinností každého si takto vzniklý nepořádek po sobě uklidit.
Jestliže přijdu do vchodu 1x týdně,je jisté,že tam je prostě nepořádek po neuklizené rekonstrukci celý týden.
Zde musím veřejně pochválit paní Vlachovou z 1162,která po rekonstrukci uklidila brilantně všechno,včetně zábradlí,výtahu,chodeb a schodiště.Možná byla jen a jen jediná.
Sochorová

Re: Reakce a přízpěvek p. Havelku

(havellka 1165, 18. 1. 2012 17:38)

Pane předsedo děkuji Vám za rychlou odpověď, která mě ovšem neuspokojila. Obracím se na výbor s žádostí o její jednoznačnou konkretizaci. Neoďpověděl jste na dotaz kde a kdy se dostanu ke smlouvám na úklidové služby. Dále, když tvrdíte, že výbor postupuje v souladu s našimi stanovami, Vás prosím o citaci jednotlivých ustanovení našich stanov, které k rozhodnutí o navýšení záloh za úklid, ke stanovení nového poplatku za dozor kotelny a za otázku pojištění společných částí domu výbor opravňují.

účetní uzávěrka

(Stanislav Havelka 1165, 14. 1. 2012 13:02)

Pane předsedo, před cca týdnem jsem si přečetl na vchodových dveří informaci, že účetní uzávěrku si pod heslem najdu na adresáři archyv, bohužel jsem tento adresář v našich stránkách nenašel. Tak jsem se sebral a jel jsem se přesvěčit je - li to tak. Ono bylo. Uzávěrku jsem ale našel na podadresáři "Aktuality". Jistě je to chyba na kterou má každý nárok. Ale ve středu byl výbor na kterém jste byl i Vy a nikdo z členů výboru procházejících těmito vstupními dveřmi si informaci, kterou členům výbor poskytujete nepřečte. Protože nejsem počítačový mág, žádám Vás o imformaci jak se dostanu k souborům, které neotevřu, neboť nemám zakoupený odpovídající program. Bude snad někdo chodit s těmito dokumenty po bytech a bude vyčeleněn čas na posouzení, nebo má výbor připravenou jinou variantu seznámení.
S pozdravem a díky za jednoznačnou odpověď Havelka


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8

následující »